Gapas efter mer

Dagen har rullat på bra tycker jag, fick ju en timmes vila i morse när lilleman sov.
Idag testade vi potatis och broccoli till lunch, slank ner det också och det gapas efter mer :) ett tag trodde jag faktiskt inte att det skulle gå så bra med smakisarna eftersom han inte verka så intresserad som jag trodde men det har verkligen ändrats och kul är det.

Spendera någon timme ute i Bjuv, lillfisen fick busa med mormor & jag fick fortsätta att gå igenom mina saker i förrådet & när dem skulle till tippen så åkte vi hem.

Snart är André också hemma och vi ska göra oss klara och åka till Sjöbo. Har väl egentligen ingen direkt ork till det men ibland får man allt offra sig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0