Godnatt & Godmorgon

Idag är tanken att det ska städas en massa och tvätten ska tvättas så det blir tomt i tvättkorgen vilket det aldrig är men först ska jag ta några minuter i sängen o stänga mina ögon. Gick och la oss redan tjugo i tio igår kväll men låg och vände på mig otroligt länge innan jag väl somnade, kändes lite märkligt att gå och lägga sig när det fortfarande var ljust ute men min tanke var att jag skulle vara pigg nu så jag inte skulle sova.
Piggare än vanligt är jag men eftersom jag har en gubbe som har snarkat och haft sig typ hela natten så har det inte blivit någon ordentlig sömn så då får jag passa på nu!

Godnatt & Godmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0