Klockan bara går

Klockan den bara går, tanken var att jag och lilleman skulle göra lite saker idag men hoppar över det så får vi ta det i helgen hela familjen istället :)
Har planer på att fixa till lite i pluttens rum men vet inte hur vi ska göra så jag gissar att det kommer dröja ett tag till men vad gör det, han använder inte det ju :)

Helsingborgs festivalen är igång och jag och min stora älskling ska ner en sväng ikväll. Jag är väl inte direkt något fan av festivalen men kan änd va kul att ta något att äta och gå och titta lite. Det är ju ändå sista liksom sen skulle det bli något annat mög.
Lillemans farmor och farfar kommer hit och passar honom i några timmar, känns skönt att de kommer hit annars hade jag nog stannat hemma faktiskt .

Plutten sover och jag ska också vila lite. Trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0