Mitt & ditt !!!

Blev aldrig något Sjöbo, tyckte det var kanske en aning för långt och sen tickar klockan bara på när det är kväll & lilleman har varit trött och gnällig så passa bättre att vi stannade hemma. Han ligger i sin säng och är på väg att somna som det ser ut som iaf, bara för att jag skriver såhär så blir han säkert pigg igen..

Ska slänga mig i en dusch så fort jag är säker på att han sover sen ska jag sätta denna ända i soffan och inte göra mer idag!

Andre kom hem och var ledsen för att någon hade stulit hans cykel på tågststionen. Tröttsamt när folk inte kan låta saker och ting va. Mitt under dagen har det ju också hänt så någon måste ju ha sett något eftersom där alltid är folk. Jaja inte mer man kan göra åt det än att slänga ut mer pengar på en ny!

Tack o hej !


Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Vad gulligt det lät "andre kom hem & var ledsen för att någon hade stulit hans cykel".. Haha :) nä, men jag förstår man blir irriterad. Man kan inte få ha något ifred längre tyvärr. Tröttsamt!!

2013-07-19 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0