Någon gång ska vara den första

Då var dagen kommen, ikväll ska vi till Sofiero med Sara och Richard och kolla på gyllene tider. Det ska bli skit kul och jag var överlycklig när vi fick biljetterna för längesedan.
Då hade vi redan bokat me Willes farmor och farfar att dom skulle sitta barnvakt till den lille i magen.

Jag måste säga att jag känner lite sådär inför ikväll, jag ser fram emot att få komma iväg och göra något bara jag och André men min lille plutt, åhh jag kommer sakna han så jäkla mycket och jag är inte alls sugen på att lämna honom.
Jag vet att det kommer gå bra även om han är väldigt mammig på kvällen när han ska sova men allt går så är det bara. :)
Jag kommer bara längta hem till honom men någon gång ska vara den första gången som han får ha barnvakt.

Det kommer vara jobbigt att gå hemifrån den saken är klar men vi ska ha en skit bra kväll ändå !

Vädret är väl inte det bästa just nu men man kan hoppas att det förändras till ikväll!

Lilleman ska hoppa i ett bad sen ska vi mysa hela dagen :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Hur många gånger hörde du av dig och kollade så allt gick bra ? ;-)

2013-07-10 @ 23:02:21
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0