När man har något att se fram emot

Har man något att se fram emot är det lättare att vara pigg på morgonen och ännu lättare är det när man fått sova ordentligt :)
Dagen får gärna ticka på i vanlig ordning, funderar på en promenad i eftermiddag nu när det helt plötsligt går bra att ligga i vagnen men för säkerhetensskull så får nog bärselen följa med i så fall.

Igår när vi gick bort och handlade på kvällen så var lilleman så nära att somna i vagnen, jag körde på allt guppigt jag såg plus att vi tog en extra sväng över gräs och allt, jisses vad man blir trött i armarna av det haha. Han höll sig vaken ändå så när vi gick hem fick han sitta i babybjörnen och bärkassen fick åka vagn.
Lilleman skrämde mig när han satt där för helt plötsligt gav han ifrån sig ett jätte högt ljut och satt där och såg jätte glad ut haha var inte jag alls beredd på ;)

Jaja nu blev det en massa annat som inte skulle skrivas.
Ikväll ska vi åka och titta på nytt köksbord och stolar, hoppas hoppas det är lika fint som på bild :)

Trodde lilleman hade somnat, kika över i sängen och där ligger han med värsta leendet så ska ägna min tid till honom!

En bild med blixt och en utan, haha han spärrar upp sina små blå varje gång det blixtrar till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0