Pigg & vaken

Klockan 5 i morse var där en liten som slog upp sina ögon och vart mega pigg, varmt som tusan i sovrummet och trött som bara den var ju jag men piggna snabbt till när man ser han ligger där och tittar på en och ler :)

Upp & göra oordning mat till honom, han somnade om igen 1 och en halv timme. Urk jag behöver mer sömn haha ..

Jaja det var länge sedan jag fick gå upp såhär tidigt så det gör mig inte så mkt men jag förstår inte riktigt, först sov han till typ 8-9 på morgonen och nu vill han upp typ halv 7. Det är bara att gilla läget och följa med i hans mönster helt enkelt.

Får se om det blir något gjort idag inte speciell pigg på något just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0