Skrattar & ler

Idag gick vi upp klockan 6, så trött som jag var då har jag inte varit på länge. Vaknat några gånger i natt och stoppat i nappen. Han brukar spotta ut den när han sover riktigt hårt och sen brukar han vilja ha den igen någon gång under natten/morgonen men nu vakna jag först halv två, sen halv fyra, halv fem och upp klockan sex. Inte alls kul!

Lite frukost och sen bädda jag ner oss igen eftersom vi satt och gäspa i kapp. Härligt att få någon timme extra.

Sitter här och väntar på att Sara ska komma hit sen ska vi ta och hitta på något. Lilleman sover igen efter en massa bus och lek. Så underbart att han skrattar (dock inte med ljud än) & ler så fort man tittar på honom, det är precis som "där är min mamma " :) haha !

Nä om man skulle ta och resa på sig och göra lite nytta innan Fröken Hagman kommer !


Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Ja, det var en sjukt härlig känsla när han väl fick till det.. Så himla mysigt! :)

Åh, duktig han är. Somnar han av sig själv?
När vi har ätit kvällsmat badar vi, smörjer & masserar och myser sen rakt ner i bingen (sover bara i blöja) men ofast får vi ta upp honom ett antal gånger och långt om länge somnar han av att vi vaggar honom. Han kan inte riktigt komma till ro.

2013-07-02 @ 17:23:39
Postat av: Sarah Norring

Ja, jag tycker också det är kul att höra hur andra gör. Så duktig han är. :) Vi har också hållt på och ändra. Ibland vill han sova bredvid mig, ibland i sin egen säng, ibland vill han vaggas och ibland vill han bara somna i vagnen. Han är väldigt van vid att sova i vagnen så vi ofta är ute om dagarna. Så blir att han sover sina dagslurer där ganska ofta. Så på kvällarna vill han inget annat än att somna i vagnen & då får vi vagga honom där sen lägga honom i sängen. Ja, dom har massa ider för sig dom små liven :)

De är lite olika. Ibland blir de varje dag & ibland varannan. Men han somnar bäst om han får bada först. :)

2013-07-02 @ 18:44:48
Postat av: Tess

Så mysigt. man smälter av de där små leendena .-)

2013-07-02 @ 20:48:53
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0