Sol och bad :)

Den här måndagen gick ju snabbt, spenderat dagen ute hos mamma och försök sola lite under tiden lilleman sov, gick ju sådär. Svettas som en gris & har inte ro i kroppen att sitta still då.
När dom rensa förrådet så hittade dom en gammal pool som jag hade när jag var mindre, där är endast lite vatten för att se om den är hel och det där vattnet var så varmt och skönt men ändå svalkande så satte solstolen där i så jag kunde bada fötterna samtidigt.
Lilleman fick också plaska lite med sina fötter.

Andre kom ut efter han slutat jobba och även min morbror och hans familj kom ut på en spontan middag som mamma kalla det så blev lite mat i magen sen åkte vi hem.
Slut i rutan efter denna dagen, värmen tar verkligen mer på krafterna än man tror.

I morgon står jag i valet och kvalet om jag och lillfisen ska åka till Helsingör eller om vi ska hoppa över det och spendera ännu en dag hos mamma. Får se först och främst hur vädret är och hur varmt det är !

Borsta gaddarna och sen rakt ner i säng, ska bli sååå skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0