Sovmorgon

Vart är det fina vädret någonstans ?
Nåja då kan jag tvätta och städa utan att känna ångest för att vi inte är ute. Däremot så ska vi väl försöka komma ut lite, kanske ikväll igen det verkade vara bra med en kvällstur.
Vaknade kvart i 9 i morse, inte helt fel alls :) behöver verkligen sova känner jag så alla tillfällen som ges då passar man på näst in till iallafall.
Men bara för att det blev så här lång sovmorgon idag så behöver det inte alls bli så i morgon.

Ska helt klart testa att sätta kuddar bakom lilleman i vagnen och se om det blir bättre :) alla tips är bra och värt att prova :)

Min glade lillfis somna precis så jag ska ta och resa på mig ! Ha en ta dag alla ni där ute !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0