Tjoho :)

Det blev en varm och solig dag tillslut :) lilleman har sovit en halv timme i morse sen har han bara tagit två små powernaps på kanske tio minuter max så kan sägs att det var en trött gosse som precis gick och la sig. Hoppas att han får sova i natt iallafall, kan tänka mig att han också tycker det är varmt och jobbigt för jag har själv svettats som en gris, puh !

Han har iallafall varit på det bästa humöret fast han inte velat sova så det gör mig inte så mkt.
Åkte ut till mamma & Jonny som har semester & hälsade på en sväng.
Svängde även förbi och hämtade mina älskade stövlar som jag självklart provade direkt när vi kom hem. Barfota och svettig i ett par gummistövlar är inte en bra kombination. André låg på golvet och drog allt han kunde och jag skratta så mycket så jag inte hade kraft att dra ut foten men tillslut så gick det såklart ;)

Denna svettiga dam ska in i en härlig dusch sen ska jag lägga mig i morgon är det Sofiero och gyllene tider som gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0