Utflykt

Började dagen med en runda i stan, hittade äntligen en keps till lilleman :) var inom phonehouse och snacka ny telefon, det är det ända stället jag går till när det gäller mobiltelefoner då jag vet att det inte bara är försäljning dom tänker på utan dem ser en som person och inte på att dem ska tjäna pengar.

Får se hur jag gör med det hela iallafall. Åkte vidare till röstånga för att gå på marknad men struntade i det när vi väl kom dit oh körde vidare till skäralid, vilket fint ställe . Dit kommer vi verkligen åka igen och då ska vi nog ta med lite picknick också :)
Hem och slängde ihop lite kyckling sallad och nu ligger vi alla tre i sängen, lilleman har somnat och vi ska väl snart bege os ut till soffan istället.

Alla fönster o dörrar är öppna men ändå är det skit varmt här inne, inte alls speciellt kul att ha kvälls sol i sovrummet..

Jag hoppas det är lika fint väder i morgon så vi kan va ute en massa då med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0