Var ska jag sova ??

Jag uppskattar verkligen de här besöken som jag får här hemma, någon att prata med om allt mellan himmel och jord och lite sällskap utöver det vanliga :)
Det blev aldrig att jag & Sara hittade på något utan vi blev fast här hemma & när hon åkte hem så blev de bara middag och sen försökte jag få lilleman att sova lite eftersom en halv timme inte riktigt räcker men han ville annat.
Busa lite med honom och nu sover han äntligen inför natten (hoppas jag) i min säng & det är inte som så att han ligger på ena sidan utav sängen, utan mitt i som ett kryss ungefär så frågan är var ska jag sova ??? ;)

Nä men lägga över han i sin egen lilla säng och sen ska jag bädda ner mig jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0