3 månader

Grattis till min älskade lilla son som idag blir 3 månader gammal :)

Vaccinationen gick bra, lite ledsen bara men det gjorde såklart ont inget som är bekvämt direkt att få sprutor.
Somnade iallafall gott redan i bilen och fick fortsätta sin sömn i sängen och jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra, bör städa och tvätta lite men hur kul är det ?!

När vi satt i väntrummet så fick lilleman fram en massa nya ljud, så kul att höra och jag blir så glad :):)

Nä nu vaknade plutten, ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Grattis lilla söta Wille! :) Tiden går så fort. Känns som de var igår vi fick våra bebbar. :)

2013-06-11 @ 14:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0