Äntligen, äntligen, äntligen !

Äntligen hemma, lilleman fick bara pyjamas mat och sen direkt i säng och han somna precis! Övertrött bebis är inget roligt men skönt att veta att han gillar sin säng iallafall där sover han bäst till och med på dagarna numera :)

Allt klart i lokalen, hade behövt sen stora istället men det blev vad det blv och det blir bra oavsett :)

Äntligen ska vi också få mat, sist va klockan halv två sen är det dusch, prova kläder och skor, fram med kläder o allt som ska med i morgon, fixa allt i skötvöskan och tusen andra saker sen ska jag förhoppningsvis sova och jag ska upp fem hade jag tänkt HAHA ! :p jaja man får väl va dödstrött en dag :)

Ha det så bra allesammans !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0