Det bästa av allt

Nä klockan fem gick jag inte upp men kvart i sex blev det iallafall och lilleman sov fortfarande så jag hann bli klar med salladen lagom till han vakna en timme efter :)
Andre har kört ivä maten och jag har precis fått den lille att sova lite till, det behövs för hans del inför denna dagen och jag hade gärna gjort det samma men jag är rätt pigg ändån och nu ska jag göra mig klar, varför uppfanns klänning för tjejer kunde det inte varit för killar istället !! Känner mig inte alls speciellt bekväm i det men man får ju offra sig en dag iallafall :)

Nä på med lite makeup så jag blir klar i tid & det bästa av allt, DET ÄR FINT VÄDER :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0