Dopdagen!

Willes dop var helt perfekt, hela dagen blev så bra som den bara kunde bli. All hjälp vi fick efteråt är guld värt och tack till alla er som kom och var med på denna dagen!
Maten var uppskattad & hela kalaset efteråt och det känns så kul att höra att allt vi planerat och slitit med blev så bra!

Sarah min lilla stjärna, vad hade jag gjort utan dig ?!
En miljon tack till dig och allt som du gör för vår lille son och oss. Du är guld värd! Tillsammans är vi starka ! ❤

Kan säga att vi var rätt slut i kroppen idag, var bara uppe med plutten vid sju för mat och bad sen sov vi några timmar till allihopa.
Har varit en väldigt lugn dag men i morgon är vi igång igen. Andre ska till jobb och jag har lite o ordna med på eftermiddagen så då får Wille va hos farmor!

Ska slänga i mig en bit tårta som blev kvar sen ska jag krypa ner under täcket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0