Du gör mig hel!

 
Min fina lilla son, världens bästaste wille. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig. Du gör mig så otroligt lycklig. Jag kan sitta och titta på dig i timmar. Jag kan pussa och krama dig hela dagen lång, alla dagar på året. Du är det bästa som har hänt mig, du gör mig hel !
 
 
 
Hela förmiddagen gick åt till att sova, var uppe för frukost och sen när lilleman somna så gjorde vi detsamma. Det var bara upp sen och fixa till oss sen åkte vi ut till familia. Handla lite kläder till den lille och sen vidare hem till Richard och Julia och grilla hamburgare och hade det skönt. Har inte blivit så mycket mer än en lugn kväll här hemma vilket är otroligt skönt det med :) 
 
ska stoppa i mig några popcorn och lite cola sen ska jag också lägga mig på kudden. Trist att helgen redan är slut men en ny vecka och det brukar minsann gå snabbt dock har jag ingenting planerat alls så vi får väl se vad vi hittar på, jag och lilleman !
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Go han är :)

2013-06-24 @ 07:20:06
Postat av: Tess

Åååhh mys :-)
Vart har du hittat spegeln? Vill också ha en sån lite större men hittar bara små. Dyr ?

2013-06-24 @ 08:12:19
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0