En hel dag

En hel dag utan att klicka mig in på diverse saker på telefonen, roligt skönt om jag får säga mitt. Telefonen har dok gått varm näst in till hela dagen med samtal och sms men så är det ibland!

Skulle träffat Sara idag men där kom annat i mellan som jag var tvungen att ta itu med men som tur är vet jag att hon förstår.
När vi väl kom hem tog jag vagnen och gick bort till Coop och slängde på ett brev och sen hem igen . Den lilla promenaden var riktigt behövlig och det märka att ungen min tycker om när vi gör saker då det har gått bättre än någonsin att lägga han både under dagen och nu inför natten.

Lite kvällsmys med min stora älskling och sen säger vi godnatt ! I morgon ska vi ta en runda i stan är tanken, hoppas på fint väder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0