En tripp

Words in à pic, beroende framkallande jäkla skit spel! Så svårt att slita sig ifrån det och jag kan bli idiot på att jag inte kommer på ordet,varför laddade jag ner det för ?! :)

Regn och rusk, är det sommar eller höst?!
Kallt är det iallafall. Inte konstigt att man är trött året om när det knappt är fint väder men man ska väl inte klaga allt för mycket det är iallafall inte snö året om!

Lillfisen sover, André sitter och tittar på någon serie och jag sitter här med min redbull och väntar på att minstingen ska vakna så han kan få mat innan vi drar till Lund !
Håller tummarna för att dom har det jag letar efter så jag slipper beställa på nätet !

Usch vad denna helg gick snabbt ändå men jag längtar till nästa då är det ettårs kalas för Julia och jag bara längtar till vi får ge presenten till henne. :)

Nix nu ska jag göra mig färdig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0