Gnäll och sömn

Lite gnäll och mycket sömn har det varit denna eftermiddag/kväll men efter en Alvedon så blev det mycket bättre och förhoppningsvis så sover lill plutten för natten nu men jag är ändå beredd på att få gå upp i natt och tidigt i morgonbitti. Man blir ju lätt bortskämd när man får sova hela nätterna långa och ska man helt plötsligt gå upp så vet man knappt va som är fram och bak men det ska nog gå bra.

Onsdag redan i morgon, fan dagarna springer ivä och har tusen saker att fixa inför helgen och jag hoppas innerligt att plutten är sitt vanliga jag i morgon så jag kan få lite gjort, känns omöjligt att hinna om man ska göra allt på kvällarna. Jag ser fram emot helgen men jag ska vara ärlig ochsäga att det ska bli rätt skönt när det är över, så mycket planering och en massa saker som ska ordnas, det är helt klart värt det men ja som sagt ska bli skönt när denna helgen är slut.

Nu ska jag hoppa i säng, godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0