Härliga lördag

Härliga lördag & härliga sol :)

Ska ner i stan en snabbis så fort lilleman är vaken sen ska vi på kalas, grillfest med andra ord ska bli riktigt roligt faktiskt hoppas bara att vädret håller i sig :)

Jag var så trött i morse så jag hoppades nästan på att det skulle vara dåligt väder så jag kunde sova lite till utan dåligt samvete men nu när man piggnat till är jag bara glad för att det inte var så.
Dock önskar jag att vi kunde haft sol på balkongen lite tidigare på dagen än vad vi har så man kunde fått lite färg men sommaren är väl inte slut än så där kommer förmodligen fler dagar :)

Ska återgå till mitt, trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0