Kaos

Dagen igår var kaos, vart hemma vid halv tolv i natt och somnade säkert inte för än klockan var två och vakna igen vid fem. Så mycket som har hänt och jag önskar min mamma va hemma så allt hade varit lättare men som tur är har allt löst si på bästa sätt.

Andre är bara bäst, så mycket han gör för mig och min familj det går inte att sätta ord på vad det betyder för mig och att de på hans jobb har förståelse är så skönt.

Nu är vi i Bjuv iallafall, ta hand om hus och katt tills på söndag. Härligt att kunna vara ute i solen lite också samtidigt som det är en hel massa att göra i trädgården nu när det växt som tusan, gräsmattan ska bli klippt men det roliga är att den vanliga klipparen gått sönder så här går vi med handgräsklipparen, jisses jag orkade en liten bit sen gav jag upp haha :p lite i taget så får man väl börja om lagom till man är klar ;)

Hoppas bara att lilleman går med på att vi ska vara här några dagar och inte tycker allt är för konstigt men försöka göra det som vi har hemma får vi göra och hoppas att det blir bra.

Ska ut och leta upp min lilla katt, vi hörs !


Kommentarer
Postat av: Tess

I "värsta" fall får vi ta en promenix i staden ? ;-)
Kul med nytt folk.
Hur gammal är lilleman nu ? :-)
Hoppas att söt löser sig

2013-06-05 @ 21:12:34
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0