Mmm

Lilleman hade det super bra hos farmor idag, låg i vagnen och sov ute på gräset när jag kom tillbaka. Vilken känsla det är att komma tillbaka och se sitt lilla barn igen och speciellt när han har det så bra :)

Denna veckan tyckte jag att jag inte hade någonting planerat och tanken var att jag bara skulle ta dagen som det kommer och bara ha det lite lugnt men det finns inte tid med det ännu. I morgon har jag lite och fixa och likaså både onsdag och torsdag och fredag då är det ju midsommar men kanske nästa vecka då kan jag ju à det lugnt, njuta av att bara va hemma, ta några promenader, åka ut till mamma och sola lite i trädgården om vädret tillåter vill säga.. Mmm det hade varit rätt skönt, samtidigt som jag tycker om att ha att göra så har det varit en aning för mycket på sistone men det får man ta och lilleman han hänger på och är lika glad och det ger en lite extra energi också :)

Plutten somna ganska så tidigt idag så jag gissar att jag lär få gå upp tidigt i morgon så därför ska jag allt krypa ner snart jag med.

Tänkte jag skulle köpa någon bitring till den lille, är det någon speciell som ni rekommenderar ? Vad använde ni för någon ?


Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Så kul att läsa om dig & lilla Wille :)

2013-06-17 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0