Nervös

Nerverna är fan inte på rätt plats, börjar bli duktigt nervös nu inför lördag. Det finns inget värre än att stå och prata inför en massa folk, kommer ihåg redovisningarna i skolan när det kom på tal så antingen åkte jag hem för att jag inte ville eller så var nerverna utanför kroppen!

Som tur är, är jag inte ensam om att vara nervös så jag har iallafall någon att prata med om allting haha..

Lilleman somna för natten för en timme sedan, efter en massa gnäll hos mig och vägra komma till ro så gick jag in o la han i sin säng, poff han sov på två minuter så skönt för hans del då jag visste att han var duktigt trött !

Klockan är inte mycket men jag ska minsann också krypa ner, gäller att passa på när man kan komma i säng så hör tidigt :)

Natti gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0