Öppnade sina ögon

Vakna av att jag var kanon varm och täcket åkte av och såklart så var det en liten en som öppnade sina ögon då med! Upp & hoppa, frukost och ett bad och nu sover han gott igen. Jag ligger under täcket och bara tar det lugnt, hade lätt kunnat sova jag med men man blir ju så otroligt seg när man vaknar igen så skippar det idag.
 
ser ut att bli en fin dag, lär nog bli en sväng till mamma senare och slänga sig i en solstol & lilleman han får njuta i sin vagn.
 
vad ska ni andra göra idag ??

Kommentarer
Postat av: Tess

Vet du vad de är för märke på den?
Ja där har jag också handlat mycket :-)
Köpt säng, blöjhink osv osv

2013-06-24 @ 08:38:00
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0