Sova ? Vad är det ? ;)

Min tanke var att jag bara skulle iväg en lite än stund men tog mycket längre tid än vad jag trodde. Hjälpt mormor att städa och såklart så börja det läcka från röret i badrummet så va bara att ringa o få dit någon som var snäll och fixa det :)

Sitter o försöker få lilleman att vila lite men han verkar inte alla vilka det, benen de går och täcket flyger av och nappen åker ut när han gäspar och det gillar han inte, jaja det går kanske om en stund :) haha !

Svar till sig Sandra: ja jag ger han ersättning & i början vred han sig jätte mkt precis som han hade ont i magen. Började med sempers magdroppar o det blev sååå mycket bättre. Nummer två göra näst intill varje dig och pruttar gör han hej vilt så är lite si sådär om jag verkligen ska sluta med de nu !


Kommentarer
Postat av: Tess

Vänta tills du går över till mer fast mat och du ser att magen håller sig i form. Du kan ju prova också och se hur han reagerar. Men de brukar säga att vid 3-4mån brukar tarmarna mogna så då blir de lättare.
Jodå. Sittdelen gick jättebra. Märkte hon somnade för hon lutade huvudet fram mot bygeln haha.. Så fällde ner ryggstödet och la henne ner, somnade på studs. :-)

Tog en promenad ikväll igen med den lilla Busan, men de gick bra då med :-)

2013-06-18 @ 23:00:20
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: sandra

okej.håller med ovanstående.ett annat tips är att köpa dr browns nappflaska,naturalflow.minskar luften d får i sig när d äter

Svar: Ja, vi har kört med de flaskorna sen start men han har inte ont i magen nu längre. :)
Helena ☆

2013-06-21 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0