Tänk om och gör rätt

Det har varit något varje dag de senaste tre veckorna. Full rulle och varit iväg på så mycket och detta är första veckan som vi faktiskt bara har varit hemma. Kan det vara därför lilleman är lite gnällig av sig ? För att han är uttråkad? Jag tycker det har varit super skönt att bara vara hemma men han kanske har vant sig vid att vi åker iväg varje dag. Ingen aning men det var en tanke som precis slog mig!

I morgon då ska vi allt hitta på saker, funderar nästan på att vi ska ut och gå även om det regnar och även om jag inte har något bra att ta på mig så jag slipper bli blöt! Det är värt att prova för att se om det blir lite lättare att lägga honom på kvällen!

Ja man får hitta sina knep men samtidigt så måste han också förstå att man också kan vara hemma och leka en massa :p

I morgon ska jag ha en mobil fri dag tänkte jag, endast samtal och sms ingen blogg, Facebook eller instagram. Har kommit fram till att jag ägnar allt för mkt tid till det så fort jag får chansen!
Tänk om och gör rätt!

Godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0