Utvecklingsfas?!

Klockan blev två och då hade jag fortfarande försökt få lilleman att somna då han var så trött så det inte var sant. Tog på oss och satte oss i bilen och körde en runda, det hjälpte och plutten sov ! Jag fick lite egen tid när jag körde runder, visste inte vart vi skulle men det blev en bra runda iallafall och när vi sen kom hem va det en glad plutt som faktiskt somna i sin egen säng äntligen !

Sov stunderna har inte varit långa och när vi va på city gross så strejkade han när vi nästan var klara och som tur är så tar det en stund från hyllinge och hem så han kunde slockna lite till!

Han sover för natten hoppas jag, jag är verkligen beredd på att jag får gå upp en massa i natt men jag hoppas att morgon dagen är bättre än denna. Så klockrent att jag kommentera på en annan blogg att jag bara vänta på denna utvecklingsfasen som sägs komma mellan 14-17 veckor och sen blev dagen såhär, kanske är han inne i den fasen kanske har han bara haft en dålig dag, det återstår att se i morgon !

Godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0