Vad gjorde ni ??

Här är vi numera uppe med tuppen och även om jag är trött som tusan när lilleman vill gå upp så piggnar man snabbt till och efter frukost och ett bad så sover han gott igen så därför passa jag också på att vila lite, gissar på att jag kommer somna lagom till han vaknar ;)

Vissa dagar är verkligen för tråkiga, jag saknar någon att prata och umgås med och rastlös som jag brukar bli så är det ibland svårt att veta vad man ska hitta på som tur är så kan jag iallafall busa med min lille kille så fort han är vaken.

I morgon är det mamma gruppen igen, tyvärr bara en gång i månaden, kanske man skulle leta upp en öppen förskola som man kan gå till och träffa lite folk som också är mamma lediga, det får jag allt fundera över faktiskt :)

Tror det kryper extra mkt i brallan nu när det börjar bli fint väder nästintill varje dag.
Går ni eller gick ni på någon öppen förskola och vad gjorde/gör ni om dagarna när ni var/är mamma lediga ?


Kommentarer
Postat av: Tess

Förstår precis vad du menar, jag är också rastlös. Man försöker boka in lite smågrejer. Just nu ligger lillan på gräsmattan under ett parasoll och sover, en annan kröp precis utanför och la sig i solen. Trist de blåser bara. Men ja, jag har också tänkt att gå på öppna förskolan här i billesholm. Pricka in lite sångstunder osv :-) frågan är bara hur pass öppet där är nu i sommar.

2013-06-04 @ 15:55:23
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0