Var ska jag börja?!

Städning blev det inget av här hemma då plutten bara sover en liten stund så då prioriterar jag annat istället.
Blev en runda till stan och köpte skjorta till André så nu är det klart iaf.
Fixar lite annat smått och gott också, är helt slut i både kropp och huvud efter den senaste veckan så jag hoppas verkligen det lugnar sig till nästa.

Sitter och försöker planera morgondagen så gott jag kan, vet iallafall vad vi ska börja med men något säger mig att det är bättre att ta det som det kommer helt enkelt.
Ska mysa med min lille plutt en stund innan det är sängdags för honom, tur att han iaf sover hela natten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0