Vilken servic

Det är skönt att veta att lilleman brukar somna om på förmiddagen och det är då han sover som längst förutom natten då såklart. Jag tog chansen o kröp ner jag med, ställde klockan men har inget minne av att jag stängt av den och vaknar 40 minuter efter utsatt tid, plutten sov fortfarande så jag hann hänga upp tvätten och vakna till liv först.
 
sarah kom förbi en runda innan vi åkte bort o handlade, vilken service jag fick där. Först en dam som tycker jag kunde gå före eftersom jag hade bebis och det såg tungt ut, jag tacka snällt nej till det och sa att tungt är det men det får man ju ta. Bytte iallafall kassa för det tog en evi tid, la upp mina varor på bandet och kassörskan packade ner allt till mig, tack för det. Tog min påse och gick glatt tillbaka til bilen :) haha!
jag hamnade i någon matkoma nu efter middagen o orkar knappt röra mig men åka o handla ordentligt ska vi minsann göra iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0