Wihoo :):)

Yeeaahhjj, idag blev jag minsann glad. Jag fick på mig mina gamla jeans, trodde jag aldrig skulle gå men jodå och det gjorde hela dagen så mycket bättre :) haha löjligt egentligen över ett par jeans men vafan :)

Träffat mamma en sväng, hälsat på mormor och svärföräldrarna så har minsann gjort en del idag och i morgon blir det ännu mer.

Lilleman blir 3 månader i morgon så så är det BVC och vaccination som står på schemat håller tummarna för att det ska gå bra då och efteråt :)

Snart är det dop & det är så mycket som ska ordnas men tyvärr har man fortfarande tankarna på annat håll och så mycket runt omkring som ska fixas och ordnas men snart så blir allt som vanligt igen och man kan ha det lire lugnt ett tag !

Lilleman ligger i sängen och ska sova och jag ska in i duschen och sen hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0