48 timmar

Sjukhus är verkligen ingenting för mig, har träffat så mycket folk sen vi kom in på BB och konstigt nog är det inte många utav de som jag gillat speciellt mycket och de som jag verkligen tyckt om har varit några guldklimpar, fler av dom så hade jag gärna stannat kvar.

Idag ska vi hem iallafall, ska bli underbart och samtidigt lite spännande, vi åkte hem ifrån två stycken och kommer tillbaka som tre :) underbart!

Hoppas bara att allting kommer gå bra när vi väl kommer hem & jag hoppas att min kropp snart är lite bättre, jösses det har kommit fram muskler som jag inte ens visste fanns.
Uppdateringen här lär inte bli den bästa på ett tag fram över som ni säkert förstår och när jag väl har tid ska jag berätta lite mer om allt, en förlossningsberättelse blir det iaf inte, det väljer vi att hålla för oss själva och våra närmsta.

Ni får hålla utkik iaf :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Naaaw, vilken liten sötnos!
Jag kände precis samma på sjukhuset men hon tappade så mycket i vikt och ville inte äta så vi fick stanna kvar. Där var en Therese, riktig stjärna, helt underbar !

2013-03-13 @ 11:56:59
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Elin

Va hemma, o lägg tiden på att njuta! Tyckte de va bra att du skrev ut att du ville hålla förlossningsberättelsen för dig själv, de ska va upp till var o en vad man vill eller inte vill berätta. O du, blir du stressad så backa! Det är helt okay att säga nej till besök eller saker som händer.. Behöver du råd eller annat så har du massor av folk att fråga ;)
Lycka till!!

2013-03-13 @ 15:25:33
Postat av: Tess

Brunette, lite yngre än de andra "tanterna "
;-) hon som förgyllde min tillvaro på bb :-) skönt att få komma hem, ta det lilla lugna.. Lycka till med allt men de behövs knappt för man klarar det galant ! :-)

2013-03-13 @ 15:58:27
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0