Äntligen :)

Äntligen fint väder när det är helg så härligt :)
Som jag skrev igår så blir det lite smått o gott idag, en promenad ska iallafall bli av någon gång under dagen.

Sitter här och väntar på Hansson och lilla Julia ska komma och lämna vetekudden till mig, får vi se ifall den hjälper mig :)
Efter blir det ut till tågarp och hälsa på våra favoriter som vi aldrig ser :p Sarah & Martin :)

Känns härligt att ha lite att göra men först av allt ska bil barnstolen monteras :)
Ha en bra dag, hej hopp :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Vetekudden är en livräddare. Även sedan när mjölken rinner till och de gör ont i brösten värm så den bränns lägg på och massera. Enda som hjälpte så värken släppte :-)

2013-03-03 @ 13:56:03
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0