Av någon anledning

Jag kan inte påstå att det där hallonbladsteet var någon höjdare, helt okej att dricka men eftersmaken var ju bara blä men ner går det iallafall, vet dock inte hur många koppar man ska dricka men jag kör på 3 om dagen så får vi väl se om det har någon effekt.

Ikväll efter maten är tanken att vi ska ut till Bjuv och hälsa på Sara, Rickard och lilla Julia och av någon konstig anledning så varje gång vi varit där så har jag fått en massa förvärkar och grejer så kan bara hoppas att det blir så idag med men att det går hela vägen haha :)
Jag vet att jag tjatar om att få ut bebben men just nu längtar jag så fruktansvärt mycket och vill bara få träffs mitt barn.

Känns att jag var uppe tidigt nu, ögonen börjar bli lite tunga så ska faktiskt bädda ner mig i soffan och vila en sväng så man är pigg o vaken till ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag drack ca 3 koppar om dagen =)
Men det måste vara det hallonbladsteet man köper på hälsokostbutiker, annars funkar det inte, det är framtaget speciellt för gravida =)

2013-03-10 @ 14:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0