Bebis mys

Ännu en natt som gått jätte bra, känns så skönt nu när man börjar få rätt på allting, så mycket man ska lära sig framför allt lära känna lilleman och vad han vill när han blir ledsen men tycker allt vi börjar få rätt bra kläm på det hela.

Jag ska inte säga fler gånger att jag inte har något att göra, det är något hela tiden och jag kan inte annat än o älska det även om det inkluderar att plocka undan här hemma 10 gånger per dag :)

Lillemans navel har trillat av i natt, såg inte den i blöjan så frågan är var den har tagit vägen, hoppas inte den ligger i min säng bara ;)
Något jag måste lära mig när jag bytar blöja på honom är att lägga något för snoppen, tredje gången nu som han kissar rakt på mig och han ser lika nöjd ut varje gång :)

Nu ska jag ha bebis mys denna stund då vi är hemma själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0