Berg och dalbana

Idag är sista dagen André är hemma, i morgon ska vi klara oss själva, jag och lilleman.
Hur allt kommer att gå ska bli intressant att se, jag tror det kommer gå bra och förhoppningsvis så sitter jag inte här med oborstat hår och tänder :)
Tur iallafall att han har några dagar kvar att ta ut av dessa tio så vi får någon dag till tillsammans längre fram.

Detta har verkligen varit en dag då mina hormoner har åkt berg och dalbana extra mycket, jisses man sitter här och gråter men vet inte varför, en jobbig känsla iaf!

Längtar till den dagen jag kan ut och gå med vagnen, min kropp är inte läkt för några längre promenader och vädret suger så det gör inget att det dröjer ett tag till.
Middagen är klar, så får avsluta här !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0