BVC besök & invigning av vagnen

Puh vilken dag det har varit, verkligen gått i ett och en himla tur André kom hem vid halv ett och hjälpte mig.
Besöket hos BVC gick jätte bra, lilleman har gått upp i vikt och växt två centimeter på längden vilket märks då hans pyjamas börjar redan bli för liten. Han lyckades också kissa ner både mig och sköterskan när han skulle vägas men det är tur man är van ;)

Jag måste ju säga att vår sköterska är så himla bra inte bara mot lilleman utan även mot oss, detta besöket idag behövdes för att få hjälp och rådgivning på bästa sätt så vi är verkligen nöjda.

Vi invigde även vagnen idag, är ju himla fint väder fortfarande även om det är lite kallt men denna promenaden behövdes så det får vi allt fortsätta med även när det bara är jag och lill plutten hemma :)

Helt slut i rutan ska jag nu faktiskt gå och göra våfflor till oss, det blir vår kvällsmat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0