Dessa mössor

Dessa mössor alltså, alla är ju förstora för lillemans huvud och kasar ner över ögonen stup i kvarten och varje gång den åker ner så hör man ett skrik precis som "hallå, hjälp mig jag ser inget " och jag kan inte låta bli att skratta för det ser för roligt ut :)

Känns inte lönt att köpa nya mössor då hans huvud växer och förhoppningsvis så är det snart vår och sommar så då kanske man använder något annat som tex en solhatt eller keps så han får nog allt stå ut med att den åker ner för ögonen och nu när vi är två och en sitter i baksätet med plutten så är det lite lättare att hjälpa honom :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag hade samma problem. Beställde från geggamoja, hade på jollyroom.se beställde storlek 0-2 månader, satt superbra och stretchiga så de kan de ha ett tag :) Supersnygga dessutom. Hade en med fleece när det var som kallast och nu har hon den vanliga utan fleece..

2013-03-30 @ 16:51:09
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0