En gammal liten dam

Idag är vi minsann och dar uppe i tid och klara för dagen är vi båda två, kors i taket :)
Strax ska vi åka ut till mamma, min lilla kise ska till veterinären med sin tass så vi ska följa med hoppas bara de ar något bra att säga, tycker inte alls om att gå dit med henne då man aldrig vet om dom kommer med positiva eller negativa besked, hon är ju trotts allt en gammal liten dam.

Hoppas på att lilleman är lika duktig som han brukar när han åker bil så jag faktiskt kan köra i lugn och ro utan att stissa upp mig där fram, fattar inte varför jag oroar mig egentligen men det är svårt att låta bli.

Ska packa in den lilla gossen i hans overall nu så vi kommer i tid, ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Tess

tror att de kan ligga från början på de lägsta, den är ju ergonomisk osv för ryggen så det är ingen fara i babysittern.. :-)

2013-03-27 @ 10:43:54
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0