En mindre bra kväll/natt

Vilken kväll/natt, försökte med allt men det var ingen liten som hade lust att sova, han hade inte lust med någonting så tog sin lilla tid innan han kom till ro och vi också kunde gå och lägga oss, var så slut i huvudet så jag somna nog på två sekunder.

Alla kvällar kan inte gå lika bra och man får väl lära sig med tiden hur och vad man ska göra i dessa situationer.
Som tur är så sover han gott på morgonen så man kan få några timmar till där men det ända tråkiga är att dagen bara försvinner men när man väl fått in lite rutiner så lär det kanske inte bli så varje dag.

Ska ta och passa på o laga middag nu faktiskt så vi faktiskt slipper äta middag klockan nio på kvällen men lilleman kommer först i alla lägen :)



Kommentarer
Postat av: Tess

Ja windi finns på apoteken, vissa barnbutiker med typ babyproffsen osv. Nej jag frågade om semper med och de sa att de får se goda bakterierna från bröstmjölken med men tyckte ändå jag har märkt skillnad. De tog slut och blev hon pipig igen sp sa vi att vi fortsätter. Hade minifom ett tag också när de var som värst med kvällsskrik men tyckte de räckte med semper i slutet :-)

2013-03-19 @ 19:06:30
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0