Ett och annat :)

Fortfarande ingen bebbe, min städning igår resultera i att jag somna på soffan men skönt var det iaf :)
Blev iallafall en runda till Sarah o Martin på kvällen så lite blev där gjort.

Förstår inte det här att när det är helg och andre sover länge vill jag också det men även om jag är uppe längre på kvällarna så vaknar jag ändå tidigare än på vardagarna, konstigt det där.

Har varit hos mormor och ätit lite tårta och firat henne i efterskott, varit en runda på väla för att uträtta mina ärenden som jag skulle gjort för någon dag sen och även hälsat på hos svärföräldrarna så det har minsann blivit ett och annat gjort :)

Åt en super god middag, fläskfilé på toast med pommes och beasås, snacka om matkoma efter det.
Har även uppdaterat min lur, var inte en dag för tidigt och va roligt det blev nu när det blev lite nytt haha vilken nörd man är ändå, överlycklig för sin telefon haha. Ja ja :)

Blir lite tv och sen sängen, i morgon ska det ut på promenad för min del & även bilbarnstolen ska på plats så det är klart!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, underbart är det ! :-) sol, bad, glass.. Ooohh... Längtar tills det är
Dags igen. Gott med fläskfilé på toast, gjorde du det själv hemma ? Smarrigt värre ! ;-)
Trodde minsann det var bebis på G, ingen uppdatering igår.. :-)

2013-03-03 @ 07:53:21
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Sarah

Nu får beben se till att komma ut så vi får se vad de är som gömmer sig där inne! :)

2013-03-03 @ 15:32:10
URL: http://sarahnorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0