Gilla läget

Besöken är avklarade och stolen är nu monterad i baksätet på bilen, tyckte inte alls att den satt fast så ordentligt som jag hade velat men rätt har vi gjort så återstår o se hur den känns när där sitter en liten i den :)
Och det blev inte alls så trångt att sitta i framsätet som jag trodde.
Nu återstår det bara att lära sig att få plats med vagnen när man ska någonstans, en kombi hade ju inte varit helt fel alltså men man får väl lösa det så gott det går, ibland undrar jag varför jag köpte en bil utan att kolla så att man kunde ta bort hatthyllan för då hade det inte varit några problem men men det blir vad det blir.

Den här promenaden jag snackat om ska minsann bli av snart, smälta maten lite sen ger vi oss ut fortfarande skönt väder och det blåser inte så fruktansvärt mkt längre heller, så lurad man kan bli så fort solen tittar fram man tror att det ska va varmt sen kommer man ut o fryser satan i det för det är ju inte många plusgrader än o blåser är det väldigt bra på att göra typ alltid men snart så är nog våren här ordentligt :)

Helgen är snart slut och fortfarande ingen bebis som jag hade hoppats på så lär nog dröja ett tag till skulle jag tro, bara att gilla läget helt enkelt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0