Hallonbladste

Besöket hos barnmorskan gick bra även denna gången och precis som jag trodde så var det en liten som hade det väldigt bra i magen :)
Hon trodde dock inte att vi skulle ses idag och det trodde ju inte jag heller men ibland har man fel. Hoppas iallafall att det inte blir något besök på torsdag och att liten faktiskt har tittar ut då.

Tog mig en sväng till väla också, in på life och Apoteket och ut igen, inget folk där ute vilket var himla skönt och vilken hjälp jag fick :)

Blev en sväng till mormor också innan jag styrde bilen hem, har minsann fått lite gjort och klockan är inte ens tolv det känns bra :)

Nu väntar jag bara på att min mat ska bli klar och efter det så ska jag testa hallonbladste som jag fick med mig från life och hoppas på att det hjälper lite på traven :)

Ha en bra fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0