Helt underbart

Helt underbart väder fortfarande, luktar vår och jag hade kunnat vara ute hur länge som helst men istället vädrar vi i lägenheten så sover man ännu godare i natt :)

Snart Greys anatomy och lite fruktsallad och glass till det, hoppas det är så gott som jag föreställt mig :)

I morgon blir bara en lugn dag för min del, André ska jobba och jag ska inte göra allt för mkt och det ska minsann bli skönt efter dessa dagar.
Hoppas iallafall på fint väder så man kan sitta ute o njuta lite.


Kommentarer
Postat av: Tess

Vadtusan.. De sägs att hanarnas bebisvätska ska kunna sätta ihåg det... Haha.. Vad värre det låter när man försöker "försköna" de hela haha.. Aja...;-)
Kommer nog snart. Innan onsdag tror jag.. Känner det på mig ;-)

2013-03-06 @ 21:18:47
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0