Lilleman

Blev en promenad till Råå hamn och hem igen, vilka underbara vägar att gå och underbart när det är vind stilla och man bara kan njuta av solen, längtar tills det blir lite varmare nu.
På onsdag ska vi till BVC funderar på om vi skulle tagit vagnen och gått dit om vädret tillåter det men det får jag nog fundera på lite till.

Får se ifall vi gör något mer idag, blev helt slut nu när jag slängde mig rak lång på soffan, denna dagen har gått sjukt snabbt men det är nog för att vi ställt om klockan för helgen i sig har gått långsamt och det är jag glad för så man faktiskt hinner med i svängarna.
Måndag i morgon och lilleman blir tre veckor, redan ! Förstår varför folk säger att man ska njuta av denna tiden när han är så liten för rätt som det är så går han ju rundor här hemma helt själv men vi får ta en sak i taget.

Lilleman skriker för fullt här så ska ägna min tid till honom, hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0