Lillemans första gång

Lillemans första tur på Coop är nu gjord och han satt där och myste i sin bilbarnstol, den där stolen alltså.. Räcker man sätter han i den så slocknar han och när vi åker bil så sitter jag bak med honom, undra hur länge jag kommer göra det ;)

Mys kväll här hemma bara vi tre framför tvn, mys kväll med familjen.. Hur bra låter nu inte det :)

Lilleman har somnat på sin kudde i mitt knä och ligger här och hoppar till lite då och då, kan undra vad han drömmer om, hans sovställningar är för underbara iaf!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vår plutt är snart 2. Men jag sitter bak med honom fortfarande. :P De bara blir en vana att man sätter sig bak hehe

2013-03-16 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0