Lyckorus

Igår fick jag komma hem igen efter natten på sjukhuset, mår så mycket bättre nu och orken finns där igen.

Igår kväll kom Sara och Richard hit och hälsa på och såklart lilla Julia också som helt plötsligt inte var så liten längre men så lär jag nog känna om lilleman också den dagen där är en nyfödd sidan om honom.
Dom hade med sig pizza som satt som en smäck och vi hade hur mycket som helst att prata om och det är så skönt att man verkligen kan prata om precis vad som helst med dessa personer :)

Lilleman fick mat efter att dom gått och somnade gott och det gjorde jag också och efter att bara varit uppe en gång i natt så sov vi alla till klockan sju i morse, den sömnen behövde jag verkligen och efter lite mat igen så somna vi alla om.

Mormor och morfar och gammelmormor har varit här och hälsat på och hade med sig lite mat och kläder till lille killen, jag har inte lagat mat en enda gång sen vi kom hem, lite skönt faktiskt då jag knappt hinner med något tycker jag så om jag inte svarar er som ringer och smsar så vet ni att där kommer ett svar så fort jag har tid :)

Hela familjen ska klä på sig och åka o handla lite sen blir det bara mys för oss själva ikväll.

Jag kan inget annat än att älska detta, jag lever i ett lyckorus och jag älskar vår son, vår fina Wille så obeskrivligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Tess

Oooohh vad mysigt det ser ut. Såå liten och söt. Så det blir Wille han heter ? :-) fiiint!

2013-03-16 @ 16:22:57
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0