Närhet

Denna morsa är duktigt sliten nu kan jag tala om för er, sängen har inte varit så efterlängtad som den är i detta tillfälle.
För bara någon timme sen kände jag mig rätt så pigg men det ändrades snabbare än jag trodde så får bli en dusch och sen rakt ner i bingen.

Lilleman somna gott efter att han fått mat så nu är frågan hur länge det varar, jag hoppas iaf att jag kan lägga över honom i sängen först och främst, tror denna lilla killen är lite mamma sjuk eller iallafall i behov utav väldigt mycket närhet vilket jag kan förstå, han har legat i magen i nio månader och sen kommer han ut och allt är stort och mamma är inte tätt in till dygnet runt längre men jag älskar dessa stunder, att bara få gosa in sig och andas in bebis doften mmm det kan jag leva länge på :)

Älskar min lilla prins och såklart min stora prins också :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas att du fått sova i natt :-)

2013-03-23 @ 06:45:01
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Sarah

Mina fina <3

2013-03-24 @ 09:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0